29 Aralık 2009 Salı

Vur Ben Ölem izle

Vur Ben Ölem Şarkı Sözleri


Duydum ki ben
Yavrum varmış ölüme
Ateş saldı gülşenime tenime
Kahpe felek nasıl kıydın gülüme
Gün doğanda gün batanda ağlarım
Ağlarım ağlarım anam ağlar

Ara yerde ara yerde
Kalmışam bir ara yerde
Gül açarken mor dağlarda
Ölüm bekler ara yerde

Vur ben ölem vur ben ölem
Kavuşmadık vur ben ölem
Azrail daşlara çökmüş
Sen ölme yavrumdur ben ölem

Cana değer cana değer
Gül koklarsın cana değer
Karlı dağlar duman olmuş
Ölüm gelir cana değer

Vur ben ölem vur ben ölem
Kavuşmadık vur ben ölem
Azrail daşlara çökmüş
Sen ölme yavrum dur ben ölem

Kaynak: Ferhat Tunç
Yöre: -

Notasi: Vur Ben Ölem



Söyleyen : Ferhat Tunç


Vur Ben Ölem dinle


Ferhat Tunç tarafından dinlediğimiz Vur Ben Ölem video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Vur Ben Ölem isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ferhat Tunç klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: