30 Aralık 2009 Çarşamba

Dönmeyeceğim izle

Dönmeyeceğim Şarkı Sözleri


Kendimden çok verdim senin uğruna
Hep bendim savrulan aşk yolunda
Gör bak bende düştüm en sonunda
Son sözlerin inan boşa

Ardımdan ağlama dönmeyeceğim
Öldün mü kaldın mı bilmeyeceğim
Aslında öğrenmek istemeyeceğim
Ne bir ses ne haber vermeyeceğim

Kendimden çok verdim senin uğruna
Hep bendim savrulan aşk yolunda
Gör bak bende düştüm en sonunda
Son sözlerin inan boşa

Ardımdan ağlama dönmeyeceğim
Öldün mü kaldın mı bilmeyeceğim
Aslında öğrenmek istemeyeceğim
Ne bir ses ne haber vermeyeceğim



Söyleyen : Mahsun Kırmızıgül


Dönmeyeceğim dinle


Mahsun Kırmızıgül tarafından dinlediğimiz Dönmeyeceğim video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Dönmeyeceğim isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Mahsun Kırmızıgül klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: