30 Aralık 2009 Çarşamba

Yana Yakıla izle

Yana Yakıla Şarkı Sözleri


Bitirdim neyim varsa türlü türlü acılarla
Birkader bitmior kavgam hala sürüyor
Bildiğim her yolu denedim senden sonra
Güzel ne varsa senle var gel dön artık deli olma

Yok taşıyamam bu yükü
Yok türeğin sesi küçük
Öldürecek inan bu inat ikimizi

Yana yakıla ağladım sana
Yana yakıla dön diye bana => nakarat
Uğruna neler harcadım canım
Anlamadın yaa

Bildiğim her yolu denedim senden sonra
Güzel ne varsa senle var gel dön artık olma

Nakarat


Söyleyen : Rafet El Roman


Yana Yakıla dinle


Rafet El Roman tarafından dinlediğimiz Yana Yakıla video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Yana Yakıla isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Rafet El Roman klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: