30 Aralık 2009 Çarşamba

Uzak izle

Uzak Şarkı Sözleri


Karnı tokken sızlanandan,
Zevk sürerken sıkılandan,
El içinde ağlayandan, uzak tutun beni, uzak!
Uzak tutun bana uzak, uzak...

Dost lafından gocunandan,
Kuşkusuyla buz tutandan,
Düşmanına dost durandan, uzak tutun beni, uzak!
Uzak tutun bana uzak, uzak...

Sevabını anlatandan,
Günahına kulp takandan,
Düşmanına dost durandan, uzak tutun beni, uzak!
Uzak tutun bana uzak, uzak...

Suretiyle kandırandan,
Şeytanıyla yarışandan,
Aynalardan kovulandan, uzak tutun beni, uzak!
Uzak tutun bana, uzak...

Söz :Mete Özgencil
Müzik :Mete Özgencil, Hüsna Arslan


Söyleyen : Tarkan


Uzak dinle


Tarkan tarafından dinlediğimiz Uzak video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Uzak isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Tarkan klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: