30 Aralık 2009 Çarşamba

Yalanmış izle

Yalanmış Şarkı Sözleri



Dizine uzanip hayale daldim
Bilmem ki sevgilim nasil inandim

Yalanmis sözlerin yalanmis kandim
Bilmem ki sevgilim nasil inandim

Seninde askin yalanmis yalanmis
Seninde sevgin yalanmis yalanmis
Gözgöre göre harcadin beni
Yalanmis yalanmis

Dizine uzanip hayale daldim
Bilmem ki sevgilim nasil inandim

Yalanmis sözlerin yalanmis kandim
Bilmem ki sevgilim nasil inandim

Seninde askin yalanmis yalanmis
Seninde sevgin yalanmis yalanmis
Göz göre göre harcadin beni
Yalanmis yalanmis
Seninde askin yalanmis




Söyleyen : Yakup Ekin


Yalanmış dinle


Yakup Ekin tarafından dinlediğimiz Yalanmış video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Yalanmış isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Yakup Ekin klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: