31 Aralık 2009 Perşembe

Kan Kurşundan Silinince izle

Kan Kurşundan Silinince Şarkı Sözleri


Uçakları nedeyim?
Gökkuşağı gönder bana
Senin olsun süngülerin
Gül dikeni yeter bana

Kan Kurşundan silinince
Kardeş olur kardeş olur eller bana
Kan Kurşundan silinince
Kardeş olur kardeş olur eller bana

Kan Kurşundan silinince
Kardeş olur kardeş olur eller bana
Kan Kurşundan silinince
Kardeş olur kardeş olur eller bana

Silahları nedeyim?
Benim sevgim mavzer bana
Suya attığım çiçekler
Bir gün olur döner bana

Kan Kurşundan silinince
Kardeş olur kardeş olur eller bana
Kan Kurşundan silinince
Kardeş olur kardeş olur eller bana

Kan Kurşundan silinince
Kardeş olur kardeş olur eller bana
Kan Kurşundan silinince
Kardeş olur kardeş olur eller bana




Söyleyen : Ahmet Kaya


Kan Kurşundan Silinince dinle


Ahmet Kaya tarafından dinlediğimiz Kan Kurşundan Silinince video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Kan Kurşundan Silinince isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ahmet Kaya klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: