29 Aralık 2009 Salı

Haketmedim Seni izle

Haketmedim Seni Şarkı Sözleri


Http://www.4shared.com/file/49009952/a1882830/01__grup_slow
-Hak_etmedim_mp3.html

Biliyorum çok hatalıydım
Sana bu yanlışı baştan yaptım
Beni sevdin değerini bilemedim
Http://www.sozarsivi.com/grup+slow

Aslında ben seni hiç haketmedim

Ne olur bir söz söyle
Yüzüme bakma öyle
Suskunluğun yakar beni
Karşımda durma öyle

Hiç sevmedim de(hiç sevmedim de)
Kırılmadım de(kırılmadım de)
Sensiz de hayatı yaşarım de
Hiç ağlamam de(hiç ağlamam de)
Şaşırmadım de(şaşırmadım de)
Seni şimdiden bile unuttum de

Ne olur bir söz söyle
Yüzüme bakma öyle
Suskunluğun yakar beni
Karşımda durma öyle

Hiç sevmedim de(hiç sevmedim de)
Kırılmadım de(kırılmadım de)
Sensiz de hayatı yaşarım de
Hiç ağlamam de(hiç ağlamam de)
Şaşırmadım de(şaşırmadım de)
Seni şimdiden bile unuttum de

Http://www.4shared.com/file/49009952/a1882830/01__grup_slow
-Hak_etmedim_mp3.html


Söyleyen :


Haketmedim Seni dinle


tarafından dinlediğimiz Haketmedim Seni video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Haketmedim Seni isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: