31 Aralık 2009 Perşembe

Efkar Perdesi izle

Efkar Perdesi Şarkı Sözleri


Diskografiyle insanlık mı ölçülürmüş, ne metreler yeter bu
Ritmime ne de metronomlar, sabrımda taştı kimi zaman fakat
Alıştım
Bazen tek dolaştım çoğu zaman bir it dalaştı sokakta
Okulda, her karemde yanmış ağzım, şimdi bir kalemde sildim
Attım
Her gün iki kitap var okuduğum, birisi sağ öteki sol
Gözüm, bir kürsüm yok ulaştım herkese özetlerimle geldim
Yaşama sade gözlerimle bakmadım ve kimse bilmez bir çok
Sır var hırsızlardan sakladığım ve çok sıkıldılar
Konuşmadım
Beynimde oynar her bir film unutmadım aklımda, eğer kafaya
Takarsam yavaşlatır, aynalar kırıldı aynalara inanmadım
Aynalar kandırdı her zaman ben hiç kırılmadım, zamansız
Öttü bir kesim, zararlılarla değil işim, sıkıldım yazdı
Sağ elim, beynimde gizli mağbedim

Nakarat

Boşluğa bakarken buldum birçok kez kendimi, volta attım
Amaçsızca baktım kol kırıldı yen içinde kaldı
Keşke dedim kendi kendime şu arabanın, birde geri vitesi
Olsaydı boş hayal bu, geçmişi sadece dikiz aynasından
Görebilirsin
Eski dükkanında kalmış mazi sende yoluna bak, bir espirisi
De kalmamış hayatın boş ver
Hatasıza yakın kusursuz olmak için çalış seçim senin
Döndükçe dünya beklemek zarar, kazanmak için uyan
Başarmak için inan, yenilmek ise kader eğilme boş ver
Önüne bak en büyük güç sende, her bir çöküş unutulur
Kayıtsız şartsız
Hayat yolu fay hatlarıyla doludur herkesin, bilekle gücünü
Gösterene beyinle gücünü göstermektir doğru
Gene de bir dilek tut boş ver yıldız kaymasın parlarsan
Anlarlar eğer güneş misin ay mısın

Nakarat

Olmak yada olmamak mı yoksa olamamak mı, yazan kalem mi
El mi yoksa ben mi, herkes haklıdır kendince herkes
Haksız
İşitme görme boş ver, sesin yükselsin her zaman içinde
Gerçekler, yararın olsun herkese yük olma kimseye
Cezalar falakadan acı, sorun büyük yada küçüktür, dertler
Asla bitmez, gene de sen sarıl hayata boş ver, ser ver ama
Sakın ola sır verme, her şeye rağmen yaşıyoruz birbirimize
Rağmen, bir can hakkımız var akla gelmez, üzmeyin
Kırmayın, yakmayın
Şeytan he rbir yönden akıl çeler siz uymayın sakın, kural
Bu saygı gösterin, sularda iyilik gizlenir, insanca
Yaşamak ister her bir insan
Ama amaçsız olmamak gerek, yararlı olmak şart kötüyü tart
İyiyle çarp ve öğren, başaramazsın inanmazsan gerçekten
Sen

Nakarat
Bak açıldı perde gene başım efkar, dağıldım bir zaman
Fakat birleştim tekrar
Yürekli ol düşün be kardeş ben inandım, sende inan, sende
Sabret, sende de bu güç var



Söyleyen : Ceza


Efkar Perdesi dinle


Ceza tarafından dinlediğimiz Efkar Perdesi video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Efkar Perdesi isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ceza klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: