31 Aralık 2009 Perşembe

Çat Kapı izle

Çat Kapı Şarkı Sözleri


Aşk bir daha mı tövbe
Yasak ettim ben onu bu gönüle

Tadı tatlıdır önceleri ama
Sonu sancıdır gelmem oyuna
Kaç kez yandı dilim
Bu kez yemin ettim
Ben bir daha pabuç bırakmam aşka
Derken

Çat kapı girip çeldi fikrimi
Şaka maka yine tavladı beni
Yana yana küle döneceğim yine
Kaleyi içinden fethetti

Aşk bir daha mı asla
Bu defa karşı koymalı ona

Tadı tatlıdır önceleri ama
Sonu sancıdır gelmem oyuna
Kaç kez yandı dilim
Bu kez yemin ettim
Ben bir daha yem olmam aşka
Derken

Tadı tatlıdır önceleri ama
Sonu sancıdır gelmem oyuna
Kaç kez yandı dilim
Bu kez yemin ettim
Ben bir daha kanmam aşka
Derken



Söyleyen : Tarkan


Çat Kapı dinle


Tarkan tarafından dinlediğimiz Çat Kapı video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Çat Kapı isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Tarkan klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: