29 Aralık 2009 Salı

Beni Bırakma izle

Beni Bırakma Şarkı Sözleri


Belki güneş bi'gün ikimiz için doğar
Belki korkuları hayallerimiz boğar
O masal günü gelinceye kadar, susuyorum
Susuyorum

Susadıkça yüzün düşer aklıma
Korkar oldum düşlemekten
Adını anarım, çoğalır sesim
Konuşmaktan, düşünmekten, özlemekten
Gel bak bir elimde gökyüzü var hala
Ötekinde kayıp giden yıldızlar la la
Korkular da benim, umutlarda
Beni bırakma

Kimse kimsenin herşeyi olamazmış
-Di'li geçmişten tek yaramsın sen
Sensiz kimsemi, kimsesiz miyim bilmem
Hiç bilmek istemem . hatta düşünmem

Gel bak bir elimde gökyüzü var hala
Ötekinde kayıp giden yıldızlar la la
Korkular da benim, umutlarda
Beni bırakma



Söyleyen : Feridun Düzağaç


Beni Bırakma dinle


Feridun Düzağaç tarafından dinlediğimiz Beni Bırakma video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Beni Bırakma isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Feridun Düzağaç klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: