31 Aralık 2009 Perşembe

Kolaysa Anlat izle

Kolaysa Anlat Şarkı Sözleri


Eğer hoparlörler dogru mesafede olursa bu şarkı harika olur

İçinde çürüdüğüm odama ket, ben öğrenci hayat mektep, haren
Gürra yıkılır hatıra, hassas yapraklarımın sonu cıka
Hayraabat.harmoni gelsin kula, açılır susta, ya rapim ya ölüm
Ya dünya ya feza ne hasım ne çalım ne yapım ne yıkım değil
Umurumda yak.izbe hayat hep hazır ol rahat hayta hilkat ve
Kalp hacamat yolculugun bi kundak bi toprak kahkahalarımda
Kayıpta murat, hayli hayati rap mütemadi ört üstümü mermer
Baki göm büsbütün herşeyim hayali geciktirme vaktim bu
İkindi.çekme heyt kahpe felek işin acı üretmek ne bilrsin
Sen nedir üşümek, titremek, isteğin acılara tuz biber ekmek
Demek, kolo deneyımlı denek, yalnız hep sukunet ve net altını
Ustunu tersıne cevirir üstüne üstlük çamları devirir, tadan
Bilir, sen gülerken ben pek ilgilenmem, burdan gectın mı
Bılmem kim tutmus?kim kesmiş?kim pişirmiş?kim yemiş?sen
Gülerken pek ilgilenmem yalnız uyanmak cehennem, madem uyku
Yarı ölüm canıma gecedir kasteden

-Nakarat-
Kendimi unutmak istiyorum yol kenarına biriken kuru
Yapraklar gıbı, günleri ayları yılları anıları hatta kendı
Devremı cehremı yakın cevremı dahi sen sen sen bı sırrı bıle
Tutamadın artık neyı paylasabılırız candan ki.esti rüzgar
(?), Ölmek tatlıydı baldan, serpilmiş hayalime gubar-i gam ve
Izdırap koleramın rapi zaten inerdi nerde o eski
Rulokat, hababamın ruhu kaçtı gel de gör rıfat halkım
Konusuyo kendi dılını cat-pat, kolaysa anlat

Yürüyüşü paytak paytak, farları yak, karşıya gecmeye calısıyo
Çaylak.sen aslında bir hissin dedim mi aniden yok oldu
Hortlak, doydu mu tumbak 24 ünde 3 öğün bebelac bitirme
Hepsini kardesine de bırak, biz öyle gorduk babadan anadan
Yarenden hayatında herşey dümenden bir gün ölürsen bilme
Benden bariz boynumu bagladım balona simdi bayaa bi
Yukseldım yerden sana koyuldu den den, selam getırdım sana
Hollandalı william tell den, debelenmezsen cabuk bıter işimiz
Eğer beni dinlersen her dem

-Nakarat-
Kendimi unutmak istiyorum yol kenarına biriken kuru
Yapraklar gıbı, günleri ayları yılları anıları hatta kendı
Devremı cehremı yakın cevremı dahi sen sen sen bı sırrı bıle
Tutamadın artık neyı paylasabılırız candan ki.esti rüzgar
(?), Ölmek tatlıydı baldan, serpilmiş hayalime gubar-i gam ve
Izdırap koleramın rapi zaten inerdi nerde o eski
Rulokat, hababamın ruhu kaçtı gel de gör rıfat halkım
Konusuyo kendi dılını cat-pat, kolaysa anlat


Söyleyen : Kolera


Kolaysa Anlat dinle


Kolera tarafından dinlediğimiz Kolaysa Anlat video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Kolaysa Anlat isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Kolera klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: