30 Aralık 2009 Çarşamba

Bir Teselli Ver izle

Bir Teselli Ver Şarkı Sözleri


Bir teselli ver bir teselli ver
Yarattığın mecnuna bir teselli ver

Sevenin halinden sevenler anlar
Gel gör şu halimi bir teselli ver
Aramızda başka biri var ise
Tertemiz aşkımı bana geri ver

Ben zaten her acının tiryakisi olmuşum
Ömür boyu bitmeyen derdimle yorulmuşum
Gülemem sevgilim ben sensiz ah ah ah
Yaşayamam yaşayamam

Bana ne gerek bana ne gerek
Senin aşkından başka bana ne gerek

Aşkın zehir olsa yine içerim
Yolun ecel olsa korkmam geçerim
Yeter ki sevdim de ben bu aşk ile
Dünyanın kahrına gülüp geçerim

Ben zaten her acının tiryakisi olmuşum
Ömür boyu bitmeyen derdimle yorulmuşum
Gülemem sevgilim ben sensiz ah ah ah
Yaşayamam yaşayamam



Söyleyen : Orhan Gencebay


Bir Teselli Ver dinle


Orhan Gencebay tarafından dinlediğimiz Bir Teselli Ver video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Bir Teselli Ver isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Orhan Gencebay klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: