31 Aralık 2009 Perşembe

Beni Koyup Gitme izle

Beni Koyup Gitme Şarkı Sözleri


Beni koyup gitme

Beni koyup gitme ne olursun
Durduğun yerde dur
Kendini martılarla bir tutma
Senin kanatların yok

Düşersin yorulursun ) x2
Beni koyup gitme ne olursun )

Bir deniz kıyısında otur
Gemiler sensiz gitsin bırak
Herkes gibi yaşasana sen
İşine gücüne baksana

Evlenirsin çocuğun olur
Beni koyup gitme ne olursun
Sonun kötüye varacak
Beni koyup gitme ne olursun

Elimi tutuyorlar ayağımı
Yetişemiyorum ardından
Hevesim olsa param olmuyor
Param olsada hevesim

Yaptıklarını affettim
Beni koyup gitme ne olursun

Seninle gelmeyeceğim yinede ) x2
Beni koyup gitme ne olursun )



Söyleyen : Yaşar


Beni Koyup Gitme dinle


Yaşar tarafından dinlediğimiz Beni Koyup Gitme video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Beni Koyup Gitme isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Yaşar klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: