31 Aralık 2009 Perşembe

Giderim izle

Giderim Şarkı Sözleri


Sersefilim sevgilinin uğruna
Abdal oldum göç eyledim giderim
Hançer vurdum gençliğimin bağrına
Telafisiz suç eyledim giderim

Kalp gözünden aldım onmaz darbeyi
O gün bu gün şaşırıyom kıbleyi
Bilemiyom medineyi kabeyi
Yar gönlünü hac eyledim giderim

Geçse de ömrümün her anı yasla
Borcumu ödemiş olamam asla
Bahşettiği yüce aşka kıyasla
Koskoca bir hiç eyledim giderim

Cemalim mürekkep etsen kanımı
Yazmakla olmuyor aşkın tanımı
Yar kurban adamış aziz canımı
Al kınalı koç eyledim giderim


Söyleyen : Orhan Gencebay


Giderim dinle


Orhan Gencebay tarafından dinlediğimiz Giderim video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Giderim isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Orhan Gencebay klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: