31 Aralık 2009 Perşembe

Doğum Günü izle

Doğum Günü Şarkı Sözleri


Tek başıma dört duvar
Sanki mevsim hep bana
Sonbahar
O duvarlarda seninle
Mutlu mesut
Günlerin resmi var

Resimlerin hep güleç
Üzgün olan bir tane var
Haydi seç
Senin aldığın çerçevenin
İçinde mutsuzum yalnızım

Bugün bir başka yüreğim yanıyor
Kendimden önce merak ediyor soruyorum
Başka ellerde belkide mutlusun
Bense seninle gittiğin yerde duruyorum

Bugün senin doğum günündü
Ömrüm yıllara bölündü
Ruhumu teninle boyadım
Evimdir kokunla yaşadım

Bu da sana hediyem alırsan
Aklının bir yerinde dursun
Unutma yaşıyor olursak
Aynı adreste bulursun

Bugün senin doğum günündü adettendir
Bunca yıllık ömrümü
Sende kalan gönlümü
Yüzümdeki kırık tebbessümle topladım
Hediye yaptım
Kendim getirir verirdim ama
Bende kalan tek vasfı gurur yaptım
Asla silemedim
Yine gözümde bir damla yaşsın

Yeni yaşın kutlu olsun aşkııım



Söyleyen : Tan Taşçı


Doğum Günü dinle


Tan Taşçı tarafından dinlediğimiz Doğum Günü video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Doğum Günü isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Tan Taşçı klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: