29 Aralık 2009 Salı

Yaşanmamış Yıllar izle

Yaşanmamış Yıllar Şarkı Sözleri


Ben beni kendi içimde
Bilmem arasam bulur muyum
Yaşanmamış genç yıllarımı
Ve sebebini suskunluğumun

Buluşsam orada kendimle
Ve yaratsam ellerimle
Küçük bir sırça köşk misali
Dostlarımla benim evrenimde

Boş yer değil yok inanmam
Koşarım yine ardından
Bulsam da olur bulmasam da
Bu ümit beni bil yaşatan

Boş yer değil yok inanmam
Koşarım yine ardından
Bulsam da olur bulmasam da
Bu ümit beni bil, bil yaşatan

Cesaretim olur o zaman
Düşünmeye içtenlikle
Açık seçik ve hiç korkmadan
Sonuna dek dürüst ve sevgiyle

Boş yer değil yok inanmam
Koşarım yine ardından
Bulsam da olur bulmasam da
Bu ümit beni bil yaşatan

Boş yer değil yok inanmam
Koşarım yine ardından
Bulsam da olur bulmasam da
Bu ümit beni bil, bil yaşatan


Söyleyen : Sezen Aksu


Yaşanmamış Yıllar dinle


Sezen Aksu tarafından dinlediğimiz Yaşanmamış Yıllar video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Yaşanmamış Yıllar isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Sezen Aksu klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: