30 Aralık 2009 Çarşamba

Nare izle

Nare Şarkı Sözleri


Ah le de nare le nare
Ben hayranam yare
Vay le de nare le nare
Ben kurbanam yare

Pen cit attim tek geldi
Eyvah eyvah nare
Kuceden nare geldi
Ben hayranam yare

Bir optum bir disledim
Eyvah eyvah nare
Al yanaktan kan geldi
Ben hayranam yare

Ah le de nare le nare
Ben hayranam yare
Vay le de nare le nare
Ben kurbanam yare

Ipek mendil elinde
Eyvah eyvah nare
Salvari var belinde
Ben kurbanam yare

Benim nare guzeldir
Eyvah eyvah nare
Diyarbekir icinde
Ben kurbanam yare

Ah le de nare le nar
Ben hayranam yare
Vay le de nare le nare
Ben kurbanam yare

Ah le de nare...

Söyleyen : Ceylan


Nare dinle


Ceylan tarafından dinlediğimiz Nare video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Nare isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ceylan klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: