31 Aralık 2009 Perşembe

Odalarda Işıksızım izle

Odalarda Işıksızım Şarkı Sözleri


Odalarda ışıksızım katıksızım viraneyim
Seni sensiz duvarlara yazan benim divaneyim
Kanım aksın ki terketmem seni peşindeyim yar
Ellerimsin gözlerimsin inanmazsın yar
Ben perişan günlerim dar anlamazsın yar
Bir ömür bu zindanlarda
Ellerimsin gözlerimsin
Mahkumum sana
Davalı ben davacı ben
Yorgunum bu celselerden
Dargınım sana
Posta posta hatıralar
Voltalarda yar
Ben perişan günlerim dar
Anlamazsın yar


Söyleyen : İbrahim Tatlıses


Odalarda Işıksızım dinle


İbrahim Tatlıses tarafından dinlediğimiz Odalarda Işıksızım video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Odalarda Işıksızım isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla İbrahim Tatlıses klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: