30 Aralık 2009 Çarşamba

Gül Senin Tenin izle

Gül Senin Tenin Şarkı Sözleri


Gül senin tenin bende güller içinde kafesteyim
Vatanım senin yanın bende senin kölenim

Defalarca denedim olmuyor aşkım
Ne yaptıysam ben seni unutamadım
Bir söz var ya diyorsun gel ayrılalım
Ben senden vazgeçemem isteme yok hakkın

Söyle aşkım senden uzak

Ne fark eder nefes almak
Unutulmak inan bana yok olmak
Vazgeçtim her şeyden bak

Söyle aşkım senden uzak
Ne fark eder nefes almak
Vazgeçtim her şeyden bak
Bir canım var oda senin olsun

Gül senin tenin bende güller içinde kafesteyim
Vatanım senin yanın bende senin kölenim


Söyleyen : Mahsun Kırmızıgül


Gül Senin Tenin dinle


Mahsun Kırmızıgül tarafından dinlediğimiz Gül Senin Tenin video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Gül Senin Tenin isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Mahsun Kırmızıgül klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: