31 Aralık 2009 Perşembe

Yeter Olsun izle

Yeter Olsun Şarkı Sözleri


Adina türküler yazdim
Senle mutlu olucaktim
Adina türküler yaktim
Senle mutlu olucaktim

Hayaletim hep yillarca
Ben bir yuva kuracaktim
Hayaletim hep yillarca
Ben bir yuva kuracaktimmmm

Birtek yuva kurmak icin
Engel cikar bilmem nicin
Oksayip simsiyah sacin
Senle mutlu olacakatim

Yeter olsun yeter olsun
Bu hasretlik bitter olsun
Bizi bizden ayiranlar
Bizden daha beter olsunnnn

Yeter olsun yeter olsun
Bu hasretlik bitter olsun
Bizi bizden ayiranlar
Bizden daha beter olsunnn

Gunes bizlere dogarken
Hep mutlu olalim derken
Gunes bizlere dogarken
Hep mutlu olalim derken

Demezseler daha erken
Sende mutlu olacaktin
Demezseler henuz erken
Bende mutlu olacaktim

Siz mutlu olun deseler
Tek seni bana verseler
Aramiza girmeseler
Bende mutlu olacaktimmm

Yeter olsun yeter olsun
Bu hasretlik bitter olsun
Bizi bizden ayiranlar
Bizden daha beter olsunnnn

Yeter olsun yeter olsun
Bu hasretlik bitter olsun
Bizi bizden ayiranlar
Bizden daha beter olsunnn

Yeter olsun yeter olsun
Bu hasretlik bitter olsun
Bizi bizden ayiranlar
Bizden daha beter olsunnnn

Yeter olsun yeter olsun
Bu hasretlik bitter olsun
Bizi bizden ayiranlar
Bizden daha beter olsunnn

Yeter olsun yeter olsun
Bu hasretlik bitter olsun
Bizi bizden ayiranlar
Bizden daha beter olsunnn


Söyleyen : Taner Olgun


Yeter Olsun dinle


Taner Olgun tarafından dinlediğimiz Yeter Olsun video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Yeter Olsun isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Taner Olgun klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: