29 Aralık 2009 Salı

Değme Felek izle

Değme Felek Şarkı Sözleri


Bugün benim efkarım var zarım var
Değme felek değme değme telime
Gül yüzlü cananı dost dost elden aldırdım
Ecel oku değdi dost dost gülüme benim

Değme felek değme değme telime benim
Değme zalım değme değme telime benim

Lokman hekim gelse dost dost sarmaz yarayı
Hilebazı dostulan dost dost açtım arayı
Ne köşkümü koydu dost dost ne de sarayı
Baykuşlar tünedi dost dost dalıma benim

Özlemiyem başım hey dost dumanlı dağlar
Gözlerim yaşlı da bacım içim kan ağlar
Güz ayları geldi dost dost bozuldu bağlar
Hazan yeli değdi dost dost gülüme benim



Söyleyen : Sabahat Akkiraz


Değme Felek dinle


Sabahat Akkiraz tarafından dinlediğimiz Değme Felek video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Değme Felek isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Sabahat Akkiraz klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: