30 Aralık 2009 Çarşamba

Tıka Basa Pastırma izle

Tıka Basa Pastırma Şarkı Sözleri


Yokluğunun nedeni alfa silindir canım
Antibiyotikler ve saatler ne kadar dakiktirler
İçmesem olmaz
Yokluğunun tünelinden dört gün, dört gece geçtim
Rüyalarımda yanımdaydın hep seni içtim
Kaç şehir geçtim ama olmuyor ki
Sigaramda seni istiyor annem nerde diyor
Ağlıyorum sesli sesli hem de çok sesli

Ağzı tıka basa dolu pastırma
İçe dışa başa kıça kar yağıyor
Ona buna şuna bana laga luga etme
Buralara oralara ar yağıyor

Bak akşam oldu yine içime bir kurt düştü
Atsam kendimi barlara
İçi dolu bardaklara bir içsem, bir içsem
Seni görsem
Bahanemsin zaten tek bahanemsin
Sığındığım yoksul hanemsin
Sanki annemsin olmasam ölecek misin

Pazar, pazartesi, salı sondu
Piyongo başıma boktur başıma bir güvercin kondur
İşe, işe boşver işe çalış malış koştur

Meyhaneci memo etrafı çok acayip kesiyor
Dikran gene aşk kendinden geçiyor
İnsanlarda bu akşam ne biçim içiyor
Hadi sende iç
Sende iç
Piç



Söyleyen : Ahmet Kaya


Tıka Basa Pastırma dinle


Ahmet Kaya tarafından dinlediğimiz Tıka Basa Pastırma video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Tıka Basa Pastırma isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ahmet Kaya klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: