30 Aralık 2009 Çarşamba

Gel Bize Gidelim izle

Gel Bize Gidelim Şarkı Sözleri


Bazen aşk yokuştur yorulursun
Kimsesiz kalırsın bir başına
Simsiyah bir düştür geceler boyu
Aşk biter yalan başlar, tükenirsin

Gel bize gidelim unut dertleri bugün
Belki yoluna kor bir demli çay her şeyi
Günahım olsun günahların
Sen ağlayınca ben ağlarım
Biz iki dost, biz iki yanlış, yan yana

Siyah beyaz bir resim buldum ben dün gece
Usul usul yaklaştı anılar dün gece
Biliyor musun çok yanıldım ben, masal sandım geçmişi
Söyle bana söyle yoksa aşk mı bu
Aşk yerine gördüğümüz düş mü bu

Ah benim alınyazım okunmaz
Gözlerim meğer ki güneş olsun
Sen benim yaramsın dokunma
Bazen aşk yokuştur yorulursun



Söyleyen : Ezginin Günlüğü


Gel Bize Gidelim dinle


Ezginin Günlüğü tarafından dinlediğimiz Gel Bize Gidelim video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Gel Bize Gidelim isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ezginin Günlüğü klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: