27 Aralık 2009 Pazar

Sesimi Duymuyor Musun izle

Sesimi Duymuyor Musun Şarkı Sözleri


Olanların tek sebebi
Benmişim gibi davranmak
Seni ne kadar rahatlatır
Aşkımızdan sıyrılmak

Bunları hiç düşündün mü
Olanlara hiç güldün mü

Sesimi duymuyor musun
Seni seviyorum diyorum
Sesimi duymuyor musun
Sana aşığım diyorum

Bak ne kadar kolay oldu
Ben çıkınca işin içinden
Görünmeyen yaraların da
Kapanır belki aniden

Bunları hiç düşündün mü
Olanlara hiç güldün mü

Sesimi duymuyor musun
Seni seviyorum diyorum
Sesimi duymuyor musun
Sana aşığım diyorum
Sesimi duymuyor musun



Söyleyen : Seksendört


Sesimi Duymuyor Musun dinle


Seksendört tarafından dinlediğimiz Sesimi Duymuyor Musun video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Sesimi Duymuyor Musun isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Seksendört klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: