29 Aralık 2009 Salı

Olaydım izle

Olaydım Şarkı Sözleri



Seslendiren: cankan

Güçlü göründüğüme bakma
İçim bir an kan ağlıyor
Öyle durduğuma bakma
Gönlüm yarimi arıyor
Aman derdo yaman derdo
Nerde kaldın vakit doldu
Sıra sıra dizilmişler
Dizlerini hep dövmüşler
Bende geldim en sonunda
Tüm sevdiklerim ölmüşler
Aman derdo yaman derdo
Nerde kaldın vakit doldu

Olaydım yar olaydım yar
Bende orda olaydım yar
Yaralarıma merhem bulup
Şu acımı saraydım yar

Darbe darbe hiç bitmiyor
Hayat akıp hep gidiyor
Geriye bakıp düşündükçe
Gözde yaşlar hiç dinmiyor
Aman derdo yaman derdo
Nerde kaldın vakit doldu
Anam derdi yavrum gitme
Babam derdi evlat etme
Bizi senden mahrum etme
Keşke onları duyaydım yar



Söyleyen : Can Kan


Olaydım dinle


Can Kan tarafından dinlediğimiz Olaydım video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Olaydım isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Can Kan klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: