28 Aralık 2009 Pazartesi

Her Şeyi Yak izle

Her Şeyi Yak Şarkı Sözleri


Beni yak kendini yak her şeyi yak
Bir kıvılcım yeter ben hazırım bak
İster öp okşa istersen öldür
Aşk için ölmeli aşk o zaman aşk
Aşk için ölmeli aşk o zaman aşk

Seni içime çektim bir nefeste
Yüreğim tutuklu göğsüm kafeste
Yanacağız ikimizde ateşte
Bir kıvılcım yeter hazırım bak
Aşk için ölmeli aşk o zaman aşk

Allahım allahım ateşlere yürüyorum
Allahım acı ile aşk ile büyüyorum

Beni yor hasretinle sevginle yokr
Sevgisizlik ayrılıktan daha zor
Dilediğin kadar acıt canımı
Varlığında yokluğunda yetmiyor
Varlığında yokluğunda yetmiyor


Söyleyen : Duman


Her Şeyi Yak dinle


Duman tarafından dinlediğimiz Her Şeyi Yak video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Her Şeyi Yak isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Duman klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: