29 Aralık 2009 Salı

Ben Şarkımı Söylerken izle

Ben Şarkımı Söylerken Şarkı Sözleri


İçimde bir ateş yanıyor
Benenim dar gelir oldu
Ateşime ister körüklerle gel, ister suyla
İstediğin kadar konuş benimle
İstediğin kadar yalan söyle
Beni ben yapan içimdeki sesleri susturamazsın
İçine girdiğin küçük kaykan deliği
Yeni ve büyük bir dünya mı sandın ?
İstersen bir aynayla yardım edeyim ama umursamazsın

Merak etmeden duramıyorum
Geceleri nasıl uyuyorsun \ B
Beni boşver kendine cevap ver
Lütfen bu kez dürüst olur musun ?

Ben şarkımı söylerken istersen sesi açarsın /
İstersen kısıp, bunu da yok sayarsın / A
Kim bilir belki gülümser belki ağlarsın /
Yüreğimdeki sesleri susturamazsın !... /

Bir yanım seni hala düşünüyor
Bir yanım sana, fena kızgın
Yalnızsen ve ben biliyoruz olanları, unutturamazsın
Sakın nefret ettiğimi düşünme
Bende böyle duygular barındıramazsın
Geçmiş hiç yaşanmamış gibi davransan da, baştan yazamazsın

B ve A tekrar

Söz ve müzik:sebnem ferah

Söyleyen : Şebnem Ferah


Ben Şarkımı Söylerken dinle


Şebnem Ferah tarafından dinlediğimiz Ben Şarkımı Söylerken video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Ben Şarkımı Söylerken isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Şebnem Ferah klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: