29 Aralık 2009 Salı

Aldım Başımı Gidiyorum izle

Aldım Başımı Gidiyorum Şarkı Sözleri


Her kelime yalan, her yürek vefasız
Can üzgün, perişan, can suskun, kararsız
Çek git diyor şeytan, git sessiz sedasız
Ve gittiğin zaman sanma ki
Ağlayıp sızlarlar ardından

Ben bu dünyadan
Dosttan düşmandan
Aldım payımı gidiyorum
Günahlarımla, sevaplarımla
Aldım başımı gidiyorum

Gitgide yüreğime ince bir sızı girse
Gizli bir ateş beni yaksa da gidiyorum

Ben bu hayattan
Aşktan sevdadan
Aldım payımı gidiyorum
Günahlarımla sevaplarımla
Aldım başımı gidiyorum

Her duygu yıpranmış, her bakış anlamsız
Can bıkmış usanmış, can çökmüş zamansız
Çek git diyor şeytan, git sessiz sedasız
Ve gittiğin zaman
Sanma ki bir kal diyen çıkar ardından



Söyleyen : Yonca Lodi


Aldım Başımı Gidiyorum dinle


Yonca Lodi tarafından dinlediğimiz Aldım Başımı Gidiyorum video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Aldım Başımı Gidiyorum isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Yonca Lodi klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: