1 Kasım 2008 Cumartesi

Terapi izle

Terapi Şarkı Sözleri


Beni bırakın kendi halime
Çok bitkinim ama direneceğim
Terapi ordularinizi geri cekin artik
Savaşın galibi bendim

Bayraklarinizi dikemeyeceksiniz
Hic daim kole olmadim
Ben rapimle gazi geldim ardima sehitlerimi
Gomdum kendim
Susukun düşen ağlamazcasına
Reealim neden onca lafla geldin
Kulağıma varı verdin ölüm
Beni kırdın iki bacağımdan gittinn
Biz seninle kardes degilmiydik
Ayni besikte iki kertmeydik
Dün civarda çakılken
Simdi siradan kum bile değiliz
Sen serseri katilimisn ha
Ben resmini çizidm ya kul
Savasin tam ortasında kursun yagmurunda okudum okul
İlk batisini ben gördüm günesin
Gün dönümüne sen yetistin
Kaptanı benim bu geminin
En son ben cikarım yo panik etmeyin
Adimi duymayin kac yazar
Kalbim tanidigim en icten yazar
Sarkim basladi manzaram aynı
Dinlerken sago yine yapmis diyeceksin
Ben su anda o kadar sıkkın ve materyallerimle tıkkın
Odamin icinde stres gebertmekteyim
Yalnızlık tanrının lütfu
Nedense işler karmakarışık işler
Kalbim sevdigim özler
Hani var ya bazen özlü sözler
Onları düşünüp dolu gözler

Nakarat
Beni birakin kendi halime
Cok bitkin ve de yorgunum
Terapi ordularinizi geri cekin artik
Son günler de durgunum

Zaman ellerimde kum gibi dagilir iken
Yıllar beni tasa çeviren hokkabaz gibi
Avaz avaz bagirir hükümlü
Kapıda kilit sigarama kibrit
Beni kontrol edin
Kollara zincirden bileklik
Parmaklıklara sabit yaşamak
Artıkları arşivlemek yeni
Baştan tantanalara kulak asss
Karalama defteri silgiye ilgi duyar iken
Bir diken batar diline
Yarıştırılan sidikken birkac minik dag gider elden
Aslında hayat bayat ekmek
İlk fiill üsluplu düsünmek
Buyrulan iki göze itaat etmek
Son eylem olmali kin beslemek
Hani diyelim toz pembe yasiyorum
Koz bende biçimi takiliyorum
Bozukluklarımı cebimde taşıyorum
Saygım senin orospun olsun
Kaygın benim aşkım

[Nakarati
Beni bırakın kendi halime
Çok bitkin ve de yorgunum
Terapi ordularınızı geri çekin artık
Son günler durgunum

Parmakları kırılan bu yazar yılmadı rapin oğlu(screach)
Piskopat herif



Söyleyen : Sagopa Kajmer


Terapi dinle


Sagopa Kajmer tarafından dinlediğimiz Terapi video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Terapi isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Sagopa Kajmer klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: