29 Kasım 2008 Cumartesi

Romeo izle

Romeo Şarkı Sözleri


Dün hiç yok gibi
Uzak, kasımdan soğuk gibi
Kar yağıyordu yalnızdım
Savaşlar cepheler
Sonra sen geldin
Arasından sislerin
Büyük yakaların vardı
Gösterişliydin
Dedin ki ben romeo
Gerçek aşkın savaşçısı
Yalnızlık bitti
Sil gözyaşlarını
Kavga etmez
Sever beni
Romeo romeo romeo
Sabaha kadar kucaklar beni
Romeo romeo romeo
Hassas tüy gibi
Umut giyindim zırh gibi
Ağlıyordum yalnızdım
Seyirciler sahneler

Söz: hande yener-boaz aldujeli
Müzik: erol temizel


Söyleyen : Hande Yener


Romeo dinle


Hande Yener tarafından dinlediğimiz Romeo video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Romeo isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Hande Yener klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: