29 Kasım 2008 Cumartesi

Sevemem izle

Sevemem Şarkı Sözleri


Denizlerin mavisi yaprakların yeşili x2
Dünyanın en güzeli olsan bile nafile
Alemin en güzeli olsan bile nafile

Sevemem sevemem çekemem ben
Kimselere boyun eğemem ben
Şimdiki aşklar yalan olmuş
Bu devirde kızlara güvenemem x2

Git ara bul dengini yakamam ben kendimi x2
Yanlışlıkla kalbimi çalsan bile nafile x2

Sevemem sevemem çekemem ben
Kimselere boyun eğemem ben
Şimdiki aşklar yalan olmuş
Bu devirde kızlara güvenemem

Sevemem sevemem çekemem ben
Kimselere boyun eğemem ben
Şimdiki aşklar yalan olmuş
Bu devirde kahpelere güvenemem


Söyleyen : Mahsun Kırmızıgül


Sevemem dinle


Mahsun Kırmızıgül tarafından dinlediğimiz Sevemem video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Sevemem isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Mahsun Kırmızıgül klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: