29 Kasım 2008 Cumartesi

Bittin Sen izle

Bittin Sen Şarkı Sözleri


Hani üzmeyecektin aşkımızda çekmeyecekti
Ama bırakıp terkettin benide benden ettin
Hani gitmeyecektin aşkımızda bitmeyecekti
Ama bırakıp gittin benide benden ettin
Hatayı yapan sen değilmi, aşkı satan sen değilmi
Darbeyi vurup öyle gittin umrundamıyımki sanki

Affetmek mi, hayır bir daha geri dönme
Yıkılmak mı, hayır kendini bana övme
Gittiğin günü unuttummu bunu sende
Unuttun mu yok yok unutmadım
Unutmam unuttmada inan hiç yüzün gülmesin
Hiç bir zaman mutlu olmayasın
Hep çile çekip benim kadar
Benim kadar ağlayasın gecelerin kabus olsun
Rüyaların uykuların tadını bozsun
Sende beter olasın, sende benim kadar
Benim kadar yanasın

Ben dönmem sözümden dönmem dönemem
Hiç bir zaman affetmem seni edemem
Hayatımı yıktın gittin
Beni de benden ettin canın çıksın senin
Hiç gülmeyesin

Seni sevemem artık elin oldun
Sana bakamam artık delin oldum
Çıldırttın can evimden beni vurdun, yabancı oldun
Bunu başardın ya helal olsun
Bu kabustur ya benim olsun
Tüm acılaırmda senin olsun, yazıklar olsun

Yıkılmanın ne olduğunu bilmezsin
Elinde olan hiç bir şeye değer vermezsin
Seni sevdiğim gibi beni sevmezsin
En acı günümde yanıma gelmezsin
Seni kalbimden sildim, hayatımdan çıkıp gittin
Bittin sen, bittin
Ben dönmem sözümden dönmem dönemem
Hiç bir zaman affetmem seni edemem
Hayatımı yıktın gittin
Benide benden ettin canın çıksın senin
Hiç gülmeyesin


Söyleyen : Cankan


Bittin Sen dinle


Cankan tarafından dinlediğimiz Bittin Sen video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Bittin Sen isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Cankan klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: