29 Kasım 2008 Cumartesi

Helal Etmiyorum izle

Helal Etmiyorum Şarkı Sözleri


Bitirdin bu aski degdimi soyle
Beni gordugun yerde asla selam verme
Unut Adimi unut askimi
Oldurdun butun duygularimi
Pismanim deme donmem geriye
Cok sevdim deme inanmam sevgine
Harcadin beni bos yere

Yar sana asla hakkimi helal etmıyorum
Yar sana agladigim gecelerime yaniyorum

Sen her gece koyun koyuna uyudugum
Ugrunda olumu goze alip gozlerinde boguldugum
Seni gozumden sakinip hayalini kurdugum
Benmi tek kursunla tam gogsunden vuruldugum

Simdi ihanetin olum gibi dort yanimda dusunuyorum
Karanliga siginip yoklugunla uyuyorum
Sana lanetler edip kendi kendime soruyorum
Sana hakkim helal mi sana asla hakkimi helal etmıyorum



Söyleyen : Hakan Alkoç


Helal Etmiyorum dinle


Hakan Alkoç tarafından dinlediğimiz Helal Etmiyorum video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Helal Etmiyorum isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Hakan Alkoç klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: