30 Kasım 2008 Pazar

Yemin Ettim izle

Yemin Ettim Şarkı Sözleri


Asırlardır yalnızım pişmanım alın yazım
Bir öfkeye mahkum ettik herşeyi
Bir yemin ettim ki dönemem
Hüzün tünellerinde soldum kederlerinde

Cehennemde yansın bu dilim
Bir yemin ettim ki dönemem
Seni versinler ellere beni vursunlar
Sana sevdanın yolları bana kurşunlar

Kıyametler kopuyor zavallı yüreğimde
Tükendim tükendim tükendim artık
Hiçmi özlemedin hiçmi hakkım yok
Bir ara bir sor allah aşkına

Seni versinler ellere beni vursunlar
Sana sevdanın yolları bana kurşunlar

Asırlardır yalnızım pişmanım alın yazım
Bir öfkeye mahkum ettik herşeyi
Bir yemin ettim ki dönemem
Hüzün tünellerinde soldum kederlerinde
Cehennemde yansın bu dilim
Bir yemin ettim ki dönemem

Seni versinler ellere beni vursunlar
Sana sevdanın yolları bana kurşunlar
Seni versinler ellere beni vursunlar
Sana sevdanın yolları bana kurşunlar

Kıyametler kopuyor zavallı yüreğimde
Tükendim tükendim tükendim artık
Hiçmi özlemedin hiçmi hakkım yok
Bir ara bir sor allah aşkına

Seni versinler ellere beni vursunlar
Sana sevdanın yolları bana kurşunlar
Seni versinler ellere beni vursunlar
Sana sevdanın yolları bana kurşunlar


Söyleyen : Kayahan


Yemin Ettim dinle


Kayahan tarafından dinlediğimiz Yemin Ettim video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Yemin Ettim isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Kayahan klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: