30 Kasım 2008 Pazar

Üç Kalp izle

Üç Kalp Şarkı Sözleri


Karar ver artık kimi daha çok sevdiğine
Kararsız olma, sen üzme herkesi

Kalbinde kim var, o mu yoksa ben miyim
Bilmek isterim, yolumu çizeyim

Sende üzgünsün bu hayattan hemde nasıl
Bir kalpte iki kalp nasıl yaşanır
İki kişi seven iki defa ölürmüş
Bir kalp yalnız bir kalbi düşünürmüş

Ah sen üzgün
Ah ben üzgün
O da üzgün yapma
Herkes de üzgün

Ah sen üzgün
Ah ben üzgün
O da üzgün yapma
Herkes çok üzgün

Gözler beni arar, kalbin onu düşünür
Tercih yap sonra
Üç kalp birden ölür

Görülmemiştir böyle aşk inan dünyada
Ne biçim sevgi
Üç kalp bir arada

Sende üzgünsün bu hayattan hemde nasıl
Bir kalpte iki kalp nasıl yaşanır
İki kişi seven iki defa ölürmüş
Bir kalp yalnız bir kalbi düşünürmüş

Ah sen üzgün
Ah ben üzgün
O da üzgün yapma
Herkes de üzgün

Ah sen üzgün
Ah ben üzgün
O da üzgün yapma
Herkes çok üzgün


Söyleyen : Hepsi


Üç Kalp dinle


Hepsi tarafından dinlediğimiz Üç Kalp video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Üç Kalp isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Hepsi klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: