29 Kasım 2008 Cumartesi

Yeminliyiz izle

Yeminliyiz Şarkı Sözleri


Sebebim bir tanem her yanım senle dolu
Nedensiz seveceğiz sonum olsa bu aşkın yolu

Canımın içi gitmesin bana vedayı etmesin
Giderken bensizliğe üzülmesin
Bu nasıl ayrılık demesin, bu nasıl acı demesin
Son sözü söylüyorum beni dinleyin

Bizi kimse ayıramaz yolumuza kimse taş koyamaz
Gülüm bir gün güleceğiz çünkü biz yeminliyiz
Bebeğim hep seveceğiz aşk yolunda gideceğiz
Gerekirse öleceğiz çünkü biz dönemeyiz

Gidiyorum diyorsun peki neden ağlıyorsun
Biliyorum gülüm sende gitmek istemiyorsun
Gitmek kolay bebeğim gitmek kolay
Kalıp ta sevmek kolay
Yemin ettik bu aşkın üzerine
Biz birbirimizi affetsek bile söyle gülüm
Allah affeder mi ikimizi söyle Allah affeder mi?

Bizi kimse ayıramaz yolumuza kimse taş koyamaz
Gülüm bir gün güleceğiz çünkü biz yeminliyiz
Bebeğim hep seveceğiz aşk yolunda gideceğiz
Gerekirse öleceğiz çünkü biz dönemeyiz

Söyleyen : Şahin


Yeminliyiz dinle


Şahin tarafından dinlediğimiz Yeminliyiz video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Yeminliyiz isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Şahin klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: