29 Kasım 2008 Cumartesi

Yeter izle

Yeter Şarkı Sözleri


Onlara beni anlat
Ben katil değilim, yalancı değilim
Dağ kutsal benim kadar
Ben şeytan değilim, yalancı değilim

Sus konuşma, daha fazla
Yaktın yıktın yeter
Sus konuşma, daha fazla
Öldürmekten beter yalancısın sen yeter

Onlara seni sordum
Beter olsun dediler, yenildin sen yeter
Kutsal dağ içimizde
Git bak geçmişe, neler yıktın diye

Sus konuşma, daha fazla
Yaktın yıktın yeter
Sus konuşma, daha fazla
Öldürmekten beter yalancısın sen yeter

( Mehter marşı solosu )



Söyleyen : Grup Melez


Yeter dinle


Grup Melez tarafından dinlediğimiz Yeter video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Yeter isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Grup Melez klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: