30 Kasım 2008 Pazar

Son Aşık izle

Son Aşık Şarkı Sözleri


Hasretinle geçiyorken bu gençlik çağı

Ey sevdiğim ben ümitsiz değilim yine

Ak düşünce saçlarının kumral rengine

Kollarında son aşkın ben olacağım

Ben bir beyaz saçlı aşık sen bir ihtiyar

O gün bana yaklaşırken ey ilahi yar

Esirgeme gözlerimden bir son buseyi

Ey başından şimdi sevda rüzgarı esen

Yollarından böyle her gün geçsem de sürgün

Sen ben misin büsbütün terk edildiğin gün ah

O mukadder günü bilmem düşündün mü sen

Gözlerinden yavaş yavaş bir damla aksın

Belki gönlüm o gün sende anlayacaksın

Ki hiç kimse benim kadar

Sevmemiş seni



Söyleyen : Nilüfer


Son Aşık dinle


Nilüfer tarafından dinlediğimiz Son Aşık video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Son Aşık isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Nilüfer klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: