30 Kasım 2008 Pazar

Ay Aman izle

Ay Aman Şarkı Sözleri


Güneşe dokunmayın o benim sıçaklığım
Geceme dokunmayın geceler dert ortağım
Yarime dokunmayın yar benim tek varlığım
Canıma dokunmayın bu canım allah'ımım

Ay aman aman aman geceler uyuyamam
Ay aman aman aman utanır ağlayamam
Ay aman aman aman ellere alışamam
Ay aman aman aman ben onsuz yaşayamam

Aşk duraklarda eskir gemiler limanlarda
Hasret yürekte eskir yeminler yalanlarda
Sevenler ölmez derler benim gibi sevenler
Içim yanıyor benim bu karanlık akşamlarda
Içim yanıyor benim bu onsuz akşamlarda



Söyleyen : Mahsun Kırmızıgül


Ay Aman dinle


Mahsun Kırmızıgül tarafından dinlediğimiz Ay Aman video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Ay Aman isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Mahsun Kırmızıgül klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: