30 Kasım 2008 Pazar

Sana Böylesi Yakışır izle

Sana Böylesi Yakışır Şarkı Sözleri


Sana böylesi yakışır

Çıkıpta gidersen (çık git istersen )
Kapılar kapalı
Senle yada sensiz
Bu yürek yaralı
Kırmışım kalemi hiç tereddüt etme
Timsah gözyaşını bahane etme

Belki zor olacak yalnızmı kalacak
Hergün sızlayacak
Kalbimi çaldığın yerine bırak

Bilemiyorum birimi alır
Belkide acır kırardamı bırakır
Önümü göremiyorum yenemiyorum
Hepmi kara düzen yapışır
Yakamı kurtaramıyorum
Yapamıyorum sana böylesi yakışır

(Unutma) git gidebildiğin kadar
Ne yapsam değişmezsin
Benim gibi seversin ama
Senin kadar sevilmezsin
Bilemiyorum bilemiyorum



Söyleyen : Tan Taşçı


Sana Böylesi Yakışır dinle


Tan Taşçı tarafından dinlediğimiz Sana Böylesi Yakışır video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Sana Böylesi Yakışır isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Tan Taşçı klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: