28 Kasım 2008 Cuma

Mutlu Olmak İçin izle

Mutlu Olmak İçin Şarkı Sözleri


Kapıyı aralayıp onu gördüm bir başkasıyla yatağımda
Son sözleri hala kulağımda bu ilk kez değildi dedi bana
Dokunup hissettiğim kadını bana aitmiş sanarken
Artık bildiğim tek bir şey vardı, acıydı dünyanın diğer
Adı

Mutlu olmak için sevmek için görme, işitme
Mutlu olmak için sevmek için bilme, çok düşünme

Ceketi alıp sokakta kayboldum, artık yalnız bir adamdım
Yoldan bir taksi çevirdim, köprüye vardığımda trafik
Tıkandı
Her yerde kameralar vardı biri atlıyordu belli ki
Onu izlerken farkettim ki hayatta kalmak kafiydi

Mutlu olmak için sevmek için görme, işitme
Mutlu olmak için sevmek için bilme, çok düşünme





Söyleyen : Redd


Mutlu Olmak İçin dinle


Redd tarafından dinlediğimiz Mutlu Olmak İçin video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Mutlu Olmak İçin isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Redd klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: