29 Kasım 2008 Cumartesi

Gönülçelen izle

Gönülçelen Şarkı Sözleri


Kırıklarını aldırdım kalbimin
Zırhımı çıkarttım astım portmantoya
Güzel vücutlar boş suratlar
Benimse yenmiş tırnaklarım
Titrek ellerim var
Evet dedi ben de seni aldattım
Bİr kez de değil üstelik
Çünkü beni çok kanattın
Çok sevdiğim bir yalandın

Gönülçelen gönülçelen
Aynı anda utanmadan
Hem kırıcı hem kırılgan
Yordun beni gönülçelen

Gönülçelen gönülçelen
Biraz gerçek biraz yalan
Hem yarabandım hem yaram
Bitsin artık gönülçelen


Söyleyen : Teoman


Gönülçelen dinle


Teoman tarafından dinlediğimiz Gönülçelen video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Gönülçelen isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Teoman klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: