28 Kasım 2008 Cuma

Bebeğim izle

Bebeğim Şarkı Sözleri


Duysun dağlar duysun taşlar
Seviyorum içim yanar
Kalbim yalnız sana yanar
Allah'ını seveyim
Bebeğim benim bebeğim benim
İlk göz arım sevdiğim benim
Allah'ını seveyim canımı vereyim
Uğrunda öleyim bebeğim benim

Ateş oldun içimdesin
Şarkı oldun dilimdesin
Perde oldun gözümdesin
Allah'ını seveyim

Bebeğim benim bebeğim benim
İlk göz arım sevdiğim benim
Allah'ını seveyim canımı vereyim
Uğrunda öleyim bebeğim benim


Söyleyen : Mahsun Kırmızıgül


Bebeğim dinle


Mahsun Kırmızıgül tarafından dinlediğimiz Bebeğim video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Bebeğim isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Mahsun Kırmızıgül klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: