30 Kasım 2008 Pazar

Çiçeğim izle

Çiçeğim Şarkı Sözleri


Çiçeğim

Zaman gece yarısı sensizim üşüyorum
Odamda hayalinle başbaşa yaşıyorum
Zaman gece yarısı sensizim üşüyorum
Ölesiye sevmişim seni unutamıyorum

Çiçieğim gelsene çiçeğim sevsene
Yine bana eskisi gibisen tatlımsın desene

Ne yapacam şaşırdım uykularım kaçırdım
Yine senin uğruna beş yetmişlik bitirdim
Ne yapacam şaşırdım uykularım kaçırdım
Yine senin uğruna beş yetmişlik bitirdim

Çiçeğim gelsene çiçeğim sevsene
Yine bana eskisi gibi sen tatlımsın desene

Şiiri

Tenha sokaklarda ıssız parklarda
Seni ararken bitanem
Gözlerinin yerine artık sokak lambalarına bakar oldum
Yatağım kar olmuş duvarlarsa buz
Sensizlik zor çiçeğim üşüdüm gelsene gelseneeeeeeee



Söyleyen : Ankaralı Namık


Çiçeğim dinle


Ankaralı Namık tarafından dinlediğimiz Çiçeğim video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Çiçeğim isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ankaralı Namık klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: