30 Kasım 2008 Pazar

Tavla izle

Tavla Şarkı Sözleri


Gozlerinle mahfettin
Kapilarinla hapsettin
Seninim al tamam
Sheytanin ahi tutumush
Sharkilar ashka gelmish
Durumum el yaman

Gozlerinle mahfettin
Kapilarinla hapsettin
Seninim al tamam
Sheytanin ahi tutumush
Sharkilar ashka gelmish
Durumum el yaman

Bu oyun hep chileli
Bana zarlar hileli
Kaderin bitmek bilmeyen
Oyunu mu bu


Severim guzeli genchi ise
Gonul istenmez kaldim ishte

Tavla tavla beni tavla
Salla pullari zarlari
Salla salla beni salla
Vallahi geldim oyuna

Tavla tavla beni tavla
Salla pullari zarlari
Salla salla beni salla
Vallahi geldim oyuna

Gozlerinle mahfettin
Kapilarinla hapsettin
Seninim al tamam
Sheytanin ahi tutumush
Sharkilar ashka gelmish
Durumum el yaman

Gozlerinle mahfettin
Kapilarinla hapsettin
Seninim al tamam
Sheytanin ahi tutumush
Sharkilar ashka gelmish
Durumum el yaman

Bu oyun hep chileli
Bana zarlar hileli
Kaderin bitmek bilmeyen
Oyunu mu bu


Severim guzeli genchi ise
Gonul istenmez kaldim ishte

Tavla tavla beni tavla
Salla pullari zarlari
Salla salla beni salla
Vallahi geldim oyuna

Tavla tavla beni tavla
Salla pullari zarlari
Salla salla beni salla
Vallahi geldim oyuna

Dapdar sokak heryerde sen var
Kachsamda olmaz chikmaz sokak
Direnme artik sabrim tutsak
Uyumasan artik daglara kachsak
Kumar masasinda guzel bir kiz
Beyenemedi seni aman de yandik
Ama shimdi elimde zarlar
Ve bu zarlar sizsiniz baylar
Havva ya sorsam ademe tapar
Ademe sorsam havva ya aglar
E dushesh gelse bile zarlar
Bu oyun bashtan bashtan batar

Tavla tavla beni tavla
Salla pullari zarlari
Salla salla beni salla
Vallahi geldim oyuna

Tavla tavla beni tavla
Salla pullari zarlari
Salla salla beni salla
Vallahi geldim oyuna



Söyleyen : Hepsi


Tavla dinle


Hepsi tarafından dinlediğimiz Tavla video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Tavla isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Hepsi klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: