1 Kasım 2008 Cumartesi

Şansın Bol Olsun izle

Şansın Bol Olsun Şarkı Sözleri


Çok yürüdüm ama ne buldum
Sevecek derken aşktan oldum
Yolları şaşırdım en sonunda bende kayboldum

Hep inandım ama yanıldım
Çiçeğindim el diline söz oldum
Mum gibi eridim en sonunda bende kayboldum ] 2

Beni artık arasanda çok zor bulursun
Sana artık tek sözüm var şansın bol olsun

Ayrılığım seni yakmadımı yüzün kızarmış canın acımadı mı ] N
Ayrılık ilacın olmadımı son sözü söyledim koymadı mı ] 2


Söyleyen : Hande Yener


Şansın Bol Olsun dinle


Hande Yener tarafından dinlediğimiz Şansın Bol Olsun video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Şansın Bol Olsun isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Hande Yener klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: