8 Kasım 2008 Cumartesi

Sana Sana izle

Sana Sana Şarkı Sözleri


Seni istiyorum çılgınlar gibi seni seni
Arzularım nehir gibi
Yanıyor bak her yanım
Baştan tırnağa kadar sırılsıklam
Seni istiyorum

Nerede olursan ol
Sesini duyur bana
İnan bir nefes kadar ihtiyacım var sana
Nerede olursan ol
Sesini duyur bana
İnan bir nefes kadar ihtiyacım var sana
Sana sana, sana sana, sana sana
İhtiyacım var sana

Nerede olursan ol
Sesini duyur bana
İnan bir nefes kadar ihtiyacım var sana
Nerede olursan ol
Sesini duyur bana
İnan bir nefes kadar ihtiyacım var sana
Sana sana, sana sana, sana sana
İhtiyacım var sana

Seni diliyorum, tanrıdan her gün seni
Dualarım nehir gibi
Sana akıyor canım
Baştan tırnağa kadar sırılsıklam
Seni istiyorum

Nerede olursan ol
Sesini duyur bana
İnan bir nefes kadar ihtiyacım var sana
Nerede olursan ol
Sesini duyur bana
İnan bir nefes kadar ihtiyacım var sana
Sana sana, sana sana, sana sana
İhtiyacım var sana

Nerede olursan ol
Sesini duyur bana
İnan bir nefes kadar ihtiyacım var sana
Nerede olursan ol
Sesini duyur bana
İnan bir nefes kadar ihtiyacım var sana
Sana sana, sana sana, sana sana
İhtiyacım var sana


Söyleyen : Gülben Ergen


Sana Sana dinle


Gülben Ergen tarafından dinlediğimiz Sana Sana video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Sana Sana isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Gülben Ergen klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: