8 Kasım 2008 Cumartesi

İstemem Mi? izle

İstemem Mi? Şarkı Sözleri


Zamanı ben çizdim
Yoksa zaman mı beni
Ruhum hep aynı kaldı
Bedenimse değişti

Seni gördüğüm zaman
İçimden bahar geçti
İstemem mi bir tanem kışlara kalmasaydım

İstemem mi balkondan gizlice gül atsaydın
Tesadüf gibi her gün yollarıma çıksaydın
Daha ilk buluşmada
İsmini unutsaydın
İstemem mi sevgilim ilk kadınım olsaydın

İstemem mi yılları yaşanmamış olsaydım
İstemem mi saçıma, karlar yağdırmasaydım
Hoşlandığım ilk genç kız ilk sevgilim olsaydın
İstemem mi naz etsen, ben peşinden koşsaydım


Söz: Aysel Gürel
Müzik: Serdar Ortaç
Düzenleme: Erhan Bayrak

Söyleyen : Serdar Ortaç


İstemem Mi? dinle


Serdar Ortaç tarafından dinlediğimiz İstemem Mi? video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





İstemem Mi? isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Serdar Ortaç klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: