14 Kasım 2008 Cuma

Salını Salını izle

Salını Salını Şarkı Sözleri


İşte şuramda bir sancı var
Bul bulabilirsen
Mağripte sen maşrukta ben
Gel gelebilirsen
Salını da salını da düştün içime
Hadi çıkar çıkarabilirsen
Döndüm yedi kere kendi üzerime
Sekizi de dön dönebilirsen
Bu mevsimde çok güzel olursun
Düşlerimin içinde
Ben kendi sokağımda kayboldum
Mavilerin içinde
Salını da salını da düştün içime
Hadi çıkar çıkarabilirsen
Döndüm yedi kere kendi üzerime
Sekizi de dön dönebilirsen



Söyleyen : Murat Kekilli


Salını Salını dinle


Murat Kekilli tarafından dinlediğimiz Salını Salını video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Salını Salını isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Murat Kekilli klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: