14 Kasım 2008 Cuma

Hele Zalim izle

Hele Zalim Şarkı Sözleri


Söz veripte gelmedin
Söyle sebep ne
Zehirli iır okmuydu
Vurduğun darbe
Seni melek sanmıştım
Olmuşsun kahpe
Zehirli bir yilan gibi
Girdin koynuma hele zalim
Aşkın zalim hançerini
Vurdun bağrıma
Çok beklettim seni
O mabed terde
Sen düştün birde beni
Düşürdün derde
Seni melek sanmıştım
Olmuşsun kahpe
Kör olsaydı gözüm
Görmez olaydım
Kırılsaydı dizim
Gelmez olaydım
Nerden sevdim seni
Sevmez olaydım
Zehirli bir yılan gibi
Girdin koynuma hele zalim
Aşkın zalim hançerini
Vurdun bağrıma hele zalim


Söyleyen : Mahsun Kırmızıgül


Hele Zalim dinle


Mahsun Kırmızıgül tarafından dinlediğimiz Hele Zalim video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Hele Zalim isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Mahsun Kırmızıgül klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: